برنزه کردن بدون کرم برنزه کننده ممنوع
نوشته شده توسط : salamati

 

تایمی که برای برنزه شدن به طور طبيعی در زير نور خورشيد طول می‌کشد، احتمال آسيب پوستی را افزايش می‌دهد و گاهی اوقات آسيب ناشی از نور خورشيد غير قابل برگشت است. گذراندن زمان بیش از حد در زیر نور خورشید به ویژه بدون هیچ گونه محافظ و روغن برای برنزه کردن و آفتاب گرفتن می‌تواند به پوست آسیب برساند. از جمله عوارض عمده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
آفتاب سوختگی: قرار گرفتن در برابر نور خورشید بدون هیچ محافظ و روغن برای برنزه کردن و آفتاب گرفتن می‌تواند منجر به قرمزی پوست که اغلب با درد و تاول همراه است، شود.
پیری پوست: قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماورای بنفش در طول عمر، پیری پوست شما را تسریع می‌کند، ممکن است شروع به دیدن چین و چروک، خشکی، افتادگی و ظاهری کدر و چرمی کنید. تغییرات رنگدانه‌ای به نام لکه‌های پیری ظاهر و پوست راحت‌تر کبود می‌شود. همچنین محافظت از کودکان با استفاده از روغن برای برنزه کردن و آفتاب گرفتن بسیار مهم است زیرا آفتاب سوختگی‌هایی که در دوران کودکی اتفاق می‌افتد اغلب به عنوان بزرگترین خطر برای ابتلا به ملانوم در سنین بالاست.
 
محصولات برنزه کننده بدون آفتاب معمولاً روی پوست مالیده می‌شوند.برنزه کردن با اسپری حرفه‌ای نيز موجود است. محصولات برنزه کننده موضعی بدون آفتاب، به طور کلی جایگزین‌های ایمن برای حمام آفتاب در نظر گرفته می‌شوند، البته تا زمانی که طبق دستورالعمل استفاده شوند.
بهترین روغن برای برنزه کردن و بهترین اسپری برنزه کننده
افزایش درخشش آفتاب بر روی پوست، تغذیه پوست، و مهم‌تر از همه محافظت از بدن در برابر اشعه‌های UV با دوز بالای SPF، عملکرد سه‌گانه برای یک روغن مناسب برای آفتاب گرفتن  است. اگر روغن برای برنزه کردن را پیدا کنید و مسئولانه از آن‌ها استفاده کنید می توانید از آفتاب تابستانی لذت ببرید.
روغن‌های برنزه کننده روند برنزه شدن را تسریع می‌کنند و برنزه شدن را هم در داخل و هم در فضای باز افزایش می‌دهند. برخلاف لوسیون‌های برنزه کننده که معمولاً بافت کرمی دارند، روغن‌های برنزه کننده رقیق ترهستند و استفاده از آن‌ها راحت‌تر است.
پوست، روغن‌های برنزه‌ کننده را سریع‌تر از کرم‌های برنزه کننده جذب می‌کند و خود را مرطوب و آبرسانی می‌کند. برخی از روغن‌های برنزه کننده نیز پوست شما را با ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها تغذیه کرده که پوست را در برابر علائم پیری حفظ کرده و از آن محافظت می‌کنند.
بهترین روغن برای برنزه کردن و آفتاب گرفتن، روغن‌های گیاهی هستند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
کرم برنزه کننده فوری فلورسان
اسپری برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان دارای آنتی اکسیدان و عصاره مرکبات و میوه ها
دارای عصاره میوه های مختلف. از جمله انبه نارگیل عصاره چای سبز روغن کاکائو، عصاره مرکبات و غیره
محصول دارای ترکیباتی مغذی برای حفظ طراوت و شادابی و جوانی پوست می باشد.
برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان به صورت مؤثری پوست را مرطوب نموده و آن را نرم می کند
و از تأثیرات خشکی، پوسته پوسته شدن و چین و چروک جلوگیری می نماید. پوست ۵-۶ ساعت پس از یک سانس سولاریوم یا نیم ساعت حمام آفتاب ، رنگ برنزه ی طبیعی خود را به دست می آورد.
برنزه کننده فلورسان
 
خواص : کرم برنزه سولاریوم و آفتاب فلورسان (سولار لایف)
لوسیون برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد،
مخصوصاٌ برای پوست حساس و جوان صورت و بدن، فلورسان با ترکیبی که دارد
تأثیر برنزه ی طلایی تیره عمیق و زیبایی روی پوست می گذارد و رنگ برنزه ی طبیعی طلایی را ایجاد می نماید.
عناصر طبیعی آنتی اکسیدان آن، پوست را از اثرات مضر اشعه های فرابنفش حفظ کرده و از ایجاد پیگمانتاسیون (پیسی) جلوگیری می نماید.
فرمول این محصول ۹۸% از عناصر گیاهی تشکیل شده است.
روغن نارگيل بهترین روغن برای برنزه کردن و آفتاب گرفتن
روغن نارگيل يک روغن مناسب برای آفتاب گرفتن برای پوست‌های حساس است اين روغن غنی از اسیدهای چرب است که به جذب بهتر از راه پوست کمک می‌کند. همچنين دارای SPF پایینی است که در مورد محافظت در برابر آفتاب، پايين اما برای برنزه کننده دارای سطح مناسبی است.
روغن آووکادو
روغن آووکادو حاوی اسیدهای چرب ضروری و ويتامين‌ها است که به تسکين پوستی که در معرض نور خورشيد قرار گرفته است کمک می‌کند.
روغن زيتون مناسب‌ترین روغن برای برنزه کردن پوست
روغن زيتون به دلیل دارا بودن ميزان بالاي ويتامين E و همچنين خواص آنتی اکسیدانی روغنی مناسب برای آفتاب گرفتن است که پوست را تسکين و مرطوب می‌کند تا پوست بدون آفتاب سوختگی،برنزه شود و در عین حال به آن کمک می‌کند تا ظاهری طلايی داشته باشد. روغن زيتون به حفظ سلامتی شما از جمله سلامت پوست کمک می‌کند.
آلوئه ورا
آلوئه ورا درمانی است که برای پوست‌های آفتاب سوخته استفاده می‌شود و مواد مغذی و ویتامین‌های موجود در آن به خنثی کردن اشعه ماوراء بنفش و مراقبت از پوست شما کمک می‌کنند.
روغن آرگان عالی‌ترین روغن برای برنزه کردن
روغن آرگان به خوبی پوست را آبرسانی می‌کند و از آسیب‌های ناشی از نور خورشيد محافظت می‌کند.




:: برچسب‌ها: برنزه کننده , کرم برنزه , برنزه , لوسیون سولاریوم , سولاریوم , روغن آفتاب , برنزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: